Tuesday 2 June 2015

Fáilte

Fáilte chuig an mblag beag seo inar mhaith liom scéalta, smaointe agus acmhainní a roinnt le múinteoirí eile.
Welcome to my blog where I would like to share stories, ideas and resources with my fellow teachers.
Beagáinín fúm féin. Is múinteoir bunscoile mé le 14 bliana anuas (!! cár imigh na blianta !!). Tá mo shaol gairmiúil caite agam sa Ghaelscoil céanna i rólanna éagsúla agus tá na rang leibhéil ar fad, nach mór, múinte agam. I láthair na huaire tá sé de phribhléid agam Rang a Sé a mhúineadh. Taitníonn an dúshlán a bhaineann leis na daltaí is sinsirí a mhúineadh liom.
A little about myself first. I'm a primary school teacher with 14 years experience (!! where have the years gone !!). I've spent my whole career teaching in the same Gaelscoil in various roles and have taught most class levels. Currently I'm teaching 6th class and I have to admit that I love the challenge of teaching the most senior pupils in the school.
Tá grá agam don Ghaeilge, don litearthacht, don Stair agus don teicneolaíocht. Bhí sé i gcónaí i gcúl m'aigne agam blag a thosú agus trí bheith ag féachaint ar na blaganna iontacha atá ann fuair mé an spreagadh a bhí uaim. Tá go leor acmhainní cruthaithe agam thar na blianta agus ba bhreá liom iad a roinnt le daoine eile.
I love Irish, literacy, History and technology. It was always in the back of my mind to start a blog and I finally got the courage to start this one after seeing all the inspiring teacher blogs out there. I have created lots of resources over the years and I love sharing them with others.
Tá siopa TPT cruthaithe agam agus is féidir acmhainní a cheannach ansin. Tabhair cuairt air anseo. Beidh acmhainní eile á roinnt agam saor in aisce anseo ar an mblag.
I have set up my own TPT shop where my resources can be purchased. Visit it here. I will also be sharing other free resources here on the blog.
Bí cinnte go leanann tú mé ar Facebook agus na meánsóisialta eile. (Beidh siad á chruthú agam diaidh ar ndiaidh)
Be sure to follow me on Facebook and other social media. (Bare with me while I set them up!)

No comments:

Post a Comment